• Friends, our 2nd Amendment rights are always under attack and the NRA has been a constant for decades in helping fight that fight.

    We have partnered with the NRA to offer you a discount on membership and Muzzleloading Forum gets a small percentage too of each membership, so you are supporting both the NRA and us.

    Use this link to sign up please; https://membership.nra.org/recruiters/join/XR045103

BRAZIlLIAN

Muzzleloading Forum

Help Support Muzzleloading Forum:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Joined
Jul 4, 2023
Messages
5
Reaction score
6
Olá, cavalheiro. Meu nome é Rios. Sou brasileiro, amante da pólvora e dos rifles stock. Mas eu gosto de produzi-los, à mão. No Brasil temos os tubos de aço sem costura certos para alta pressão. Pretendo começar com o calibre .410, para aprender. Nada comparado às maravilhas dos rifles que você constrói nos EUA. Preciso de ajuda para construir o Cap-Lock Muzzle Loader. Alguém tem um projeto detalhado com medidas? Desculpe por quaisquer palavras sem sentido.
 

Attachments

  • Sem título.png
    Sem título.png
    174.3 KB
From Above...

Hello, gentleman. My name is Rios. I'm Brazilian, lover of gunpowder and stock rifles. But I like to produce them, by hand. In Brazil we have the right seamless steel tubes for high pressure. I intend to start with caliber .410, to learn. Nothing compared to the marvels of rifles you build in the US. I need help building the Cap-Lock Muzzle Loader. Does anyone have a detailed project with measurements? Sorry for any meaningless words.

LD
 
Olá, cavalheiro. Meu nome é Rios. Sou brasileiro, amante da pólvora e dos rifles stock. Mas eu gosto de produzi-los, à mão. No Brasil temos os tubos de aço sem costura certos para alta pressão. Pretendo começar com o calibre .410, para aprender. Nada comparado às maravilhas dos rifles que você constrói nos EUA. Preciso de ajuda para construir o Cap-Lock Muzzle Loader. Alguém tem um projeto detalhado com medidas? Desculpe por quaisquer palavras sem sentido.

Rios,

Welcome to the forum from Pennsylvania, USA. Please keep us posted on your build. We love pictures.

Thanks,
O.R.
_______________________ Online translator____________________________________

Rios,

Bienvenido al foro de Pensilvania, Estados Unidos. Por favor, manténganos informados sobre su compilación. Nos encantan las fotos.

Gracias
O.R.
 
Obrigado pela recepção.
Temos bons tubos de aço temperados por aqui. Não no calibre que vocês usam, já que poucos aqui desfrutaram de rifles pré-carregados. Mas você pode começar em 410 e depois subir para 12 ou 20.
 
Back
Top